2012. november 26., hétfő

Palics, SzG3


Szabadkáról Szeged felé visszamenve gondoltam megnézem a korábban nagy hírű Palicsot. Sajnos ugyanazt tapasztaltam, mint Szabadkán, van néhány szép új épület, de a zöme sajnos romlik. A tóparti sétányt éppen viakolorozták, de nem biztos, hogy pont erre kellene költeni. Újságokban olvastam, hogy állítólag a tó vízminősége is erősen romlik, a híres Női Fürdő épülete (némileg hasonló a hévízi tóteraszhoz) nagyon leromlott. Talán ezekkel kellene foglalkozni. Ilyenkor persze az egész tópart kihalt, olyan mint a Balaton ősszel, semmit nem lehet csinálni, csak sétálni. Ráadásul kifogtam azt a félórát, amikor viharos erejű volt a szél. Erről a helyről viszont a Tátra jutott eszembe, néhány monarchia kori épület ezekre a tátrai épületekre hajaz. 
A parton láttam egy katamarán hajót (olyan közepes balatoni méret, amiről először azt hittem, hogy egy partra vetett roncs, de mint kiderült ez a rendezvényhajó a tavon. 
Van itt egy kis állatkert, látszik, hogy próbálkoznak, de ennek ellenére nagyon szocreál a kialakítása (ellentétben a Zlin-Lesná-i állatkerttel). Lehet így is, lehet úgy is állatkertet csinálni. Mivel volt időm, egyszer megnéztem, de talán többet nem.
"Természetesen" itt is összefutottam a Szabadkán fellelt magyar katonákkal, itt már ismerősként üdvözöltük egymást. Nagyjából annyit lehet Palicsról írni, ami nagyon sajnálatos, mert akár szép is lehetne (talán nyáron, jó időben).


Palics

Ha tetszett, vagy hasznos volt a bejegyzés, kérlek jelöld meg a g+1-et (alul található)! Köszönöm!
Vissza a főoldalra (katalógus)
Ez itt egy hirdetés: professzionális angol és német nyelv oktatás Budapesten!
Klímaszerelés Budapesten és környékén

 Palics - a víztorony
 Palics - magyar katonák
 Palics - 
 Palics - vízistent ábrázoló edény
 Palics - a tó
 Palics - a tó
 Palics - a tó
 Palics 
 Palics
 Palics - a női fürdő
 Palics
 Palics - az állatkert
 Palics - az állatkert
 Palics - az állatkert
 Palics - az állatkert
Palics - az állatkert

Ha tetszett, vagy hasznos volt a bejegyzés, kérlek jelöld meg a g+1-et (alul található)! Köszönöm!
Vissza a főoldalra (katalógus)
Ez itt egy hirdetés: professzionális angol és német nyelv oktatás Budapesten!
Klímaszerelés Budapesten és környékén

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése